Takeaway Business English – Angličtina Youradio Talk

Strategy - Part 2

29. července 2019 18:05

strengths - silné stránky weaknesses - slabé stránky road map - cestovní mapa/automapa destination - cíl/ cílová staniceFred Martenson: Then it's asking where we are today and what are our strengths and weaknesses, what's going on in our environment in terms of competition, regulation, what customers want? And then it's about drawing up plans and actions to get to our objectives in the context of where we are, so it's really a road map of getting there. So I would say it's really both a destination and a goal and also the journey or the map of how to get to that destination. Podle Freda Martensona si organizace či firma musí dále položit otázku, jak jsme na tom, jaké jsou naše silné stránky a co jsou naše slabiny? Musíme vyhodnotit situaci kolem nás - co dělá konkurence, jakými pravidly se musíme řídit, co si žádají zákazníci? A potom je třeba naplánovat činnost tak, aby se nám podařilo záměr naplnit, stejně jako plánujeme cestu podle automapy. Jde o obojí. O cíl cesty, ale zároveň, o samotnou cestu - mapu - podle které cílové stanice dosáhneme.

Odebírat