Byznys Romany Navarové

Miroslav Hanák z Authentica Group: Po vypuknutí pandemie jsme ze dne na den přišli o práci. Pak jsme vyrobili přes půl milionu ochranných štítů

5. října 2021 14:11, Romana Navarová

Rádio Z

Největší česká retail marketingová firma udržela zisk i v pandemickém roce. Společnost Authentica Group, výrobce a dodavatel reklamních nosičů do maloobchodů nahradil zakázky pro uzavřené maloobchody novými aktivitami. V minulém roce se dokázal etablovat ve fullfilmentu - oboru, který zajišťuje veškerou logistiku distribuce zásilek pro e-shopy.
Miroslav Hanák, ředitel společnosti Authentica Group, v pořadu Byznys na Rádiu Z přiznal, že pandemii koronaviru nebral zpočátku příliš vážně. Po pár týdnech se ale Česko ocitlo v tvrdém lockdownu, který na tento obor zásadně dopadl. „Do té doby jsme měli 90 procent našich klientů v retailu, e-commerce jsme měli jen okrajově. Ze dne na den jsme v podstatě přišli o práci. Doběhly kampaně, které probíhaly. Všechno ostatní napříč celou Evropou bylo zastavené,“ popisuje Hanák v rozhovoru s moderátorkou Romanou Navarovou. Authentica Group přitom působí převážně v Německu, Rakousku a Švýcarsku. K jejich nejvýznamnějším klientům patří třeba Hugo Boss, C&A nebo Tchibo. „Tyto společnosti se na nějakou dobu vypnuly. To pro nás bylo zásadní,“ říká Hanák.

Authentica Group ale dokázala na vzniklou situaci zareagovat. „Viděli jsme, že tady chybí ochranné pomůcky. Díky tomu, že máme vlastní výrobní zázemí, tak jsme asi za čtyři dny vymysleli ochranný štít. Těch jsme nakonec vyrobili přes půl milionu,“ dodává Hanák. Více než desetinu z nich přitom Authentica Group darovala nemocnicím zdarma. Společnost se ve svém působení zaměřila během loňského roku také na fullfilment. „Je to prostředek k tomu, abyste co nejefektivněji využívali jak sklad, tak personál,“ vysvětluje Hanák.

Poslechněte si rozhovor moderátorky Romany Navarové s ředitelem společnosti Authentica Group Miroslavem Hanákem.

Odebírat